.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرابلس در تیررس انقلابیون لیبی

یک سیاستمدار لیبیایی تاکید کرد انقلابیون در نزدیکی طرابلس پایتخت لیبی و منطقه باب العزیزیه که معمر قذافی دیکتاتور لیبی در آن سنگر گرفته است موضع گرفته اند.
طرابلس در تیررس انقلابیون لیبی

" اشرف القره بوللی " نماینده جنبش جوانان انقلاب در طرابلس روز یکشنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: فعالیت برای سرنگونی قذافی دیکتاتور از چند روز پیش تشدید شده و انقلابیون از جهات مختلف باب العزیزیه را محاصره کرده اند؛ به طوری که بسیاری از مناطق حاشیه طرابلس به خصوص حومه شرقی آن آزاد شده است.

وی افزود: انقلابیون به مناطقی مانند تاجوراء، سوق الجمعه، زاویه الدهمانی، الظاهره و دروازه ها و ورودیهای اصلی باب العزیزیه رسیده اند.

به گفته القره بوللی ، نیروهای قذافی اماکنی از جمله مسجدی در نزدیکی باب العزیزیه را بمباران کردند که منجر به شهادت بیش از صد تن در حومه طرابلس شد ؛ اما پیشروی همچنان با قدرت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ساکنان حومه های غربی طرابلس در مناطق غوط شاعاد و جنزور قیام کرده اند و نبردها هنوز ادامه دارد ، در حالی که اکثر حومه های شرقی در کنترل انقلابیون قرار دارد که این به معنی آغاز شمارش معکوس برای سرنگونی رژیم قذافی است.

وی هر گونه مداخله غرب در قیام مردم لیبی در طرابلس را رد و تاکید کرد: این قیامی است که با بقیه مناطق لیبی در 17 فوریه آغاز شد ؛ اما رژیم آنرا سرکوب کرد.

نماینده جنبش جوانان انقلاب در طرابلس، غرب را به تلاش برای ایجاد بحران برای ملت و انقلابیون ، با هدف تحمیل قیمومیت بر ملت لیبی به بهانه نداشتن تجربه کافی برای اداره کشور پس از قذافی متهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.